Konversation mellan ktm_danielsson och ozcaarl

4 Besökarmeddelanden

  1. Hahah nej han såg ju ut som fagnr1, jag är sexi
  2. Att han hette oscar och var från stockholm
  3. Nej förfan! Vad får dig att tro det?
  4. Är det du som äter chipsen i det här klippet ?

    http://www.youtube.com/watch?v=cRMQyVfwsB4
Visar besökarmeddelanden 1 till 4 av 4

Logga in