hade du inte oljepump?
Hittade inget tyvärr!
hur gick de?^^
Kan gå ner och kolla nu, skriver om 5 minuter!
har du kollat?
kolla det snarast! så köper ja imorrn sålänge innan hinner sälja föra
Ska kolla ifall jag har det, blandar i tanken på den så vettefan vart skiten är. Men ska kolla
sälj oljepump,fäste och skyddet från din piaggio motor till mig.