Konversation mellan ktm_danielsson och Lennart

8 Besökarmeddelanden

  1. hade du inte oljepump?
  2. Hittade inget tyvärr!
  3. hur gick de?^^
  4. Kan gå ner och kolla nu, skriver om 5 minuter!
  5. har du kollat?
  6. kolla det snarast! så köper ja imorrn sålänge innan hinner sälja föra
  7. Ska kolla ifall jag har det, blandar i tanken på den så vettefan vart skiten är. Men ska kolla
  8. sälj oljepump,fäste och skyddet från din piaggio motor till mig.
Visar besökarmeddelanden 1 till 8 av 8

Logga in