Konversation mellan Jonthä och ml65

2 Besökarmeddelanden

  1. 500+frakt så skickas det imorgon.
  2. Är du sugen på pr-veven , kan bytas mot vad som .. ska endån skicka iväg en pryl imorgon . Har du något vettigt att byta mot så pma / skriv i tråden . Bilder ligger där nu

    till am6 /drac förstås
Visar besökarmeddelanden 1 till 2 av 2

Logga in