500+frakt så skickas det imorgon.
Är du sugen på pr-veven , kan bytas mot vad som .. ska endån skicka iväg en pryl imorgon . Har du något vettigt att byta mot så pma / skriv i tråden . Bilder ligger där nu till am6 /drac förstås