Hej emil tänkte fråga om du har lust att flytta min tråd "Hilmers Senda" från cross/sm Projekt till Cross/Sm bilder då jag känner att jag är klar med mitt projekt. men fortfarande vill att den ska finnas kvar på moppenet?