Konversation mellan Hast och ktm_danielsson

4 Besökarmeddelanden

  1. Haha japp för det mesta Hänger bara här när det gäller träffar och race
    Men ska nog börja vara här lite mer också
  2. Haha Vad jag har förstått så är du tyvärr ett Twostrokerider fucko?
  3. Tja haaaaaaaastet sådär nåågra månader senare
  4. Tjaa Danielsson
Visar besökarmeddelanden 1 till 4 av 4

Logga in