Konversation mellan Lennart och Andiih

4 Besökarmeddelanden

  1. skulle du ha det?
  2. okej, men kolla vad frakten blir då
  3. Har ingen fotkåpa som jag inte måsta ha själv
  4. frakten går på 70kr
Visar besökarmeddelanden 1 till 4 av 4

Logga in