Äh, man bygger ju för att det är kul! Precis som med kinan, det var ju bara ett test för att se om det gick. Ska sälja iväg den grunden för ett par hundralappar om du vet npågon som är sugen.
du kommer inte ha en chans! glad att en till bygger på piaggio motor. händer inte ofta kan jag säga. alla kör ju på minarelli -_-
Jag kommer ju utan hoj den här gången. Har en ny som jag håller på med till nästa säsong. Piaggio LC säger ryktet...
röööv kan inte koma på frihamnen. så jag kan inte spöa dig och din homemade moppe. men jag kommer garrantrat på nästa och då kommer även du med din hojj! right?