Det är verkligen dags att regionen går ihop och elektrifierar Fryksdalsbanan. Jag vet inte hur mycket ersättningstrafik med buss det har varit för oss resenärer den här hösten, och det sliter. Dessutom inbjuder det till oseriösa aktörer som kör bussturerna.
Då kommer V2G till Sverige – VW lanserar laddbox för dubbelriktad laddning
Varför så krånglig elbilsbonus?
Mikrobuss från Otokar i Bohusläns skärgård
Begagnade elbilar på väg att sälja slut
Shell släpper koncept på elbil – energisnål och supersnabb laddning
Chockbeskedet: Polestars elbilar förbjuds i USA