Tab Content
No Recent Activity

323 Besökarmeddelanden

  1. Visa konversation
    Kan vara intresserad av din SE c905 samt Xbox 360 med tillbehör... + 5000kr kontant. Tack på förhand.
  2. Visa konversation
    Hej. Tyvärr måste jag säga att mopedåldern helt är över för min del... Kan vara intresserad av att byta mot elektronikprylar om du har det... Tvapparater, tvspel, telefoner, u name it... I annat fall kan jag släppa mopeden för 6500kr... men det gäller ENBART denna vecka! (Är i stort behov av pengar).
  3. Visa konversation
    vet inte du då?, kanske fan
  4. Visa konversation
    Never mind!
  5. Visa konversation
    Langa msn fort som tusan shöwtek! VIKTIGT VIKTIGT!
  6. Visa konversation
    Nja tyvärr inte
    har inte 4000:- (alltså måste den va riktigt billig)

    sen bor du runt stockholm? och det är typ 50 mil och så långt vill jag inte åka :/

    sen ska det helst va 30 moppe eftersom jag inte har ngt kort
  7. Visa konversation
    huh ? Om jag drar folk som har mätt sina till 93 eller 94 med rätt stor marginal hur ska då min kunna göra kring 90-95 ? Herregud !
  8. Visa konversation
    Har ett till problmed det är att det sliter på drivpaketet med höjningen också men får se hur jag gör med det
  9. Visa konversation
    Var inte alu är tydligen bara på drd som det var så
  10. Visa konversation
    haha väx upp och inse att din senda är både slö o stygg.

    sen stick jag orkar inte prata med nolifiers ! Raka pungen och bli en man och sluta vara dryg
Visar besökarmeddelanden 211 till 220 av 323
Sidan 22 av 33 Första ... 12202122232432 ... Sista
Sidan 22 av 33 Första ... 12202122232432 ... Sista
Om Shöwtek

Grundinformation

Om Shöwtek
Ort::
Stockholm
Fordon::
Kymco Super 9 LC -03, Piaggio Ciao -90?, SP Senda -02, Cpi Popcorn -05
Namn::
Marcus

Signatur


Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Statistik


Totalt antal inlägg
Totalt antal inlägg
3 217
Inlägg per dag
0,52
Besökarmeddelanden
Totalt antal meddelanden
323
Senaste meddelandet
2011-09-13 17:47
Allmän information
Senaste aktivitet
2012-11-25 03:11
Reg.datum
2009-08-25
Referenser
0

31 Vänner

  1. Andiih Andiih är inte uppkopplad

    Hobbyknarkare

    Andiih
  2. ATLN ATLN är inte uppkopplad

    Medlem

    ATLN
  3. Bratwuurst Bratwuurst är inte uppkopplad

    Köörv

    Bratwuurst
  4. chrille chrille är inte uppkopplad

    Medlem

    chrille
  5. Danne__ Danne__ är inte uppkopplad

    Han med super 9an

    Danne__
  6. Edvin Edvin är inte uppkopplad

    N1

    Edvin
  7. fältaarN
  8. Findus Findus är inte uppkopplad

    Övermedlem

    Findus
  9. Gurr@ Gurr@ är inte uppkopplad

    Medlem

    Gurr@
  10. Gurra Gurra är inte uppkopplad

    Medlem

    Gurra
Visar vänner 1 till 10 av 31
Sidan 1 av 4 123 ... Sista

Logga in