Tab Content
No Recent Activity

70 Besökarmeddelanden

  1. Visa konversation
    den är gammal.. och kolv och sånt vette fan skick på behövs nog bytas! men fan den startar och går väldigt bra

    tagit ut den på polarens land 1 gång fick inte igång den i början men fan sen kom jag på soppa kranen sen starta den och den går väldigt bra
    span ju om man drog på i kurvorna i sanden

    packningarna för fram dämp måste bytas men låsas pappa säger vi har packningar hemma kan nog fixa det om du inte vill göra själv om det är så intressant
  2. Visa konversation
    okok om jag får någon hyper motor för bra pris kanske jag tar den annars så funkar ju din moppe bra också om man bara byter vev, variator, koppling och en lite gulligare cylle

    du skulle kanske byta med Gillo en fiddy vill du verkligen ha en sån liten skit sak
    har en kx80cc stående hemma med sommar däck på har dubbdäck liggande skick vette fan
    sugen?
  3. Visa konversation
    moppen fullt fungerande då? går den bra nu eller måste det fixas?

    hur ser moppen ut också menar måste man slipa och fixa?
  4. Yasuni C20, PWK 21 mm förgasare, eller Dellorto black edition 21mm, Top Performance Trophy 70cc, Polini Evolution Membran med insug och sen får du med vikter och ett Yasuni C16. Det första är endast provkört och kolla nypriset på dellorton och C20it...
  5. Visa konversation
    vad exakt har du i din då?
  6. Visa konversation
    det e ju det att pengarna växer inte på träd haha

    men jag har snackat med en som säljer midrace motor sen loggar han inte in när jag vill köpa..

    sen skickade jag pm och meddelande i tråd idag på hyper motorn

    har ju själv redan en keff sport roxx men om det blir bygga hyper behöver man ju fixa ett rullade chassi
  7. Visa konversation
    jaha okej jag är mest bara sugen av allt förutom motorn därför har jag inte lust att betala mycket
  8. Visa konversation
    jaapp
  9. Visa konversation
    Det var ett gammalt crew som samlade likasinnade människor, la ner gruppen för det blev för mycket skit snack från dom som inte var medlemmar.
  10. Visa konversation
    jag tror han har plockat bort spjället och reglaget på bilden.
Visar besökarmeddelanden 41 till 50 av 70
Sidan 5 av 7 Första ... 34567 Sista
Sidan 5 av 7 Första ... 34567 Sista
Om FlexBiel

Grundinformation

Födelsedag
04 March 1994 (32)
Om FlexBiel
Ort::
Grödinge
Fordon::
Yamaha Aerox -00
Namn::
Niclas Hellman

Signatur


Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Statistik


Totalt antal inlägg
Totalt antal inlägg
1 376
Inlägg per dag
0,22
Besökarmeddelanden
Totalt antal meddelanden
70
Senaste meddelandet
2011-08-30 21:27
Allmän information
Senaste aktivitet
2014-04-01 07:25
Reg.datum
2009-03-27
Referenser
0

8 Vänner

  1. Happson Happson är inte uppkopplad

    Db freak

    Happson
  2. Hast Hast är inte uppkopplad

    Don't Fear Torque Steer

    Hast
  3. Lennart Lennart är inte uppkopplad

    I'm P.A Professional Asshole

    Lennart
  4. louiz louiz är inte uppkopplad

    Medlem

    louiz
  5. Nitroz Nitroz är inte uppkopplad

    Medlem

    Nitroz
  6. oseeeroxx oseeeroxx är inte uppkopplad

    TSC - STUNTER

    oseeeroxx
  7. Rifat Rifat är inte uppkopplad

    Avstängd

    Rifat
  8. Svaniis Svaniis är inte uppkopplad

    Avstängd

    Svaniis
Visar vänner 1 till 8 av 8

Logga in