No Recent Activity

39 Besökarmeddelanden

  1. Visa konversation
    Titta! Såsom jag förstår det så säljer han en rotortändning för runt 1000 lappen?

    http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=28228
  2. Hej Lennnart,
    Sorry, tills på Måndag betraktar jag den som såld då det skall föras över pengar från en köpare.

    På grund av att jag inte fått stålar så ändrar jag inte annonsen, han har dock första tjing på den.


    Enligt säljarna på www.superbilligt.se skall den passa på "alla" Kinamotorer, dom har väl alla kopierat samma Hondamotor eller hur det är.

    Jag ändrar annonsen så fort jag fått klart att affären är i hamn, annars hör jag av mig till dig.

    Hoppas att du förstår?

    Hälsn. Ingvar
  3. Visa konversation
    ja är sugen på din tändning!

    passar den på dom flesta kinamotorerna? jaa dom som har liggande cylle ich inte stående som 200cc.
  4. Jodå, har haft kontakt med han som körde med brytare och batteri.
    Jag har ju ett CDI-block och dessutom vill jag slippa 2 kilo MC-batteri.
    Kommer att köra legalt med cykelbelysning om det behövs.

    Vi hörs.
  5. Visa konversation
    Sure! Varför kör du inte på vanlig brytartändning med batteri då?

    Har du pratat med han som har en Citta på Vespa-ciao.nl? Han har ju gjort detta! Rotortändning dvs

  6. Har inte så brått, vi låter den ligga kvar två dagar, har ingen annan tagit den på Söndag kl 19.00 är den din för 800, OK?
    Köpte den i Holland innan Jul och den blev en bit dyrare än så innan jag fick den i lådan men det är ju en annan sak...

    Jag skall leta upp en innerrotortändning att montera för att slippa svänghjulet.
    Det blir nog en PLV.
  7. Visa konversation
    800 så blir du av med skiten

    Vad ska pengarna läggas på?
  8. Visa konversation
    Eurocilindron dvs!
  9. Visa konversation
    800 ink frakt så tar jag den direkt!
  10. Tjaaa, jag hade planerat att montera en bromsskiva från en mountainbike för att förbättra den lilla trummans bromseffekt, fick paketet med skivan idag och insåg att jag slarvat med att kolla bultcireln på skivan så givetvis passar den inte.

    Eftersom trumman som följer med framhjulet är för offset axel så passar den dessutom inte direkt på min SuperBravo-gaffel.
    Om trumman vore lite större hade jag kanske valt att leta upp en sådan men den känns lite för liten.

    Hjulen är i jättebra skick, liksom däcken.
Visar besökarmeddelanden 21 till 30 av 39
Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
Om Coolvette

Grundinformation

Födelsedag
06 September 1960 (65)
Om Coolvette
Ort::
Landskrona
Fordon::
1969´a Monark 50S
Namn::
Ingvar H

Statistik


Totalt antal inlägg
Totalt antal inlägg
248
Inlägg per dag
0,05
Besökarmeddelanden
Totalt antal meddelanden
39
Senaste meddelandet
2013-06-11 19:29
Allmän information
Senaste aktivitet
2014-11-01 21:22
Reg.datum
2011-09-16
Referenser
0
Hemsida
http://www.ihansson.se

2 Vänner

  1. densvenske densvenske är inte uppkopplad

    Medlem

    densvenske
  2. Rifat Rifat är inte uppkopplad

    Avstängd

    Rifat
Visar vänner 1 till 2 av 2

Logga in