Hej har en Derbi senda extream 04 med airsal 80cc 19mm fögg doppler vev ja det mest i motorn är bytt till trim grejer. Jag undrar vilket rör man ska ha ? har ett vanligt hebo rör nu men vill inte ha de de låter alldedes för mycket. Gärna något rör som låter mindre och är lite tystare.
Tacksam för alla svar.

