http://img192.imageshack.us/img192/4236/bild00013w.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/374...g154945938.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/4694/dsc00094n.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/3783/dsc00093dl.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/27/dsc00092cy.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/4135/dsc00091is.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/3677/dsc00090jj.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/7100/dsc00089pj.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/4214/dsc00088zl.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/9827/dsc00095lz.jpg
Vara: rieju drac
Årsmodell: 2002
Mil:
Pris: 6000
Övrigt:
Varan/varorna återfinns i: helsingborg
Du kontaktar mig via: msn/hotmail/pm ( msn och hotmail adress [email protected])
Kan jag skicka varan?: ja om köparen betalar allt med frakten
hej! nu är det dags att sälja moppen då jag har
inte har tid att sätta ihop det lilla som är kvar
på den den. det är en rieju drac från 2002, går
helt fel fritt när den är ihopsatt, det enda som
behövs göras är koppla in kylaren, koppla på
bakbromsen och slänga på alla kåpor osv så är den
körklar.
info
- mk handmade cylinder ( gått ca: 10-20 mil)
- mk thrower
- 21mm dellorto förgasare
- snabbgashandtag
- senda broms system fram och bak
- nya bromsbelägg fram (ca: 5 mil)
- helt nya bromsbelägg till bak systemet
- yz cross platta ( har kvar fram lyktan)
- vitt fatbat styre
sen har jag ju som sagt delar liggandes som (jag
hade planerat att sätta på men orken försvann) , bakbroms systemet, hastighetsmätare och vajer. sen har jag
dem gamla kåporna, gamla lyktan, originalstyret,
ett tnt chrom styre osv.
har säkert glömt något. hör av dig om du är
intresserad :)
priset är 4000 vid SJUKT snabb affär, annars 6000
mvh // tommie

