Vad är det sitter det för förgasare på en aerox 05, 30 moped?..
Utskriftsvy
Vad är det sitter det för förgasare på en aerox 05, 30 moped?..
antingen har du gurtner 12mm eller dellorto 12mm, ta av förgasaren o kolla? inte så speciellt svårt...
har inte köpt mopeden än.. thats why. Måste nog ringa farbror min och fråga endå, för jag sitter och gör en beställning och nya munstycken är på listan :-)
En fråga, har du kollat ramnumret på moppen så den inte är stulen? -03 var sista året för 30 mopeder, sen blev det klass 1 (45) och klass 2 (25). Vad jag vet finns aerox bara i klass 1.
Finns inte aerox 2005 som är 30 moped..
Vad chansar ni på för förgasare? gör en beställning för det är ju endå 50/50!
Varför ska du byta munstycken?
du vet väl om att 30-moppar slutade göras 02?
eeyy alla lyssnar min 08 stalker var 30moped och nu min aerox 05 är också 30 moped
om det är en 05a så ska det vara dellorto.