Sommaren 2011 - Hur tillbringar du den?
Chilla, jobba, resor, u name it. Vad gör ni i sommar? :)
Utskriftsvy
Sommaren 2011 - Hur tillbringar du den?
Chilla, jobba, resor, u name it. Vad gör ni i sommar? :)
Själv ska jag börja jobba om 1 vecka (inte måndag utan nästa). Sen jobba i ca 4,5 vecka och sen bara ta det lugnt som antagligen så många andra. Kanske bada i poolen eller havet, brumma moppe med polarna och så? :)
Chilla galet efter allt slit i vintertiderna :) och komihåg Hast att du har lovat mig en redbull och grillat vid poolen i sommar ;)
Åker iväg till turkiet i 2 veckor. Sedan blir de bara att steka,chilla och hänga med kompisar...:wub:
moppe, kanske spelning på Subsonic i Sthlm, spelning i Belgien med gratis resa, gratis öl, gratis mat, gratis VIP pass till The Qontinent :) Inget annat planerat än så länge
putte i parken karlskgoa om nån månad , chilla, polare , åka upp te nörrland med berggren o jobba kanske , eller maybe sommarjobba här i stan :)
Först ledig en vecka, då blir de nog mest chill med polarna
Sedan jobba 4 veckor, efter det har man massor med pengar och då åker man till London 1 vecka.
Efter det är oplanerat ;)
Jobba till till 29 Juni få 5k :) 1 Juli så åker jag till Libanon och chilla i 1 månad
Skruva bilar, moppar och skotrar. Fjällsvandra, resa USA sen chilla stenhårt med polarna!
Äta på max :wub:
Köra cross, chilla galet, moppe, Kreta. Inte så mycket planerat tar skiten som den kommer :)
Jobba en månad på praktiken, meka och chilla. Ska kanske köpa en stuntmoppe för att ha något tidsfördriv :)
Moppe, vara med kompisar och flickan:wub:, simma.. chilla galet helt enkelt! :)
+ nåt litet arbete nån gång.
Ledig i en vecka nu, sen jobba på Volvo i fyra veckor på kontor för att efter det tillbringa 2 veckor i Österrikiska tyrolen. :)
Drar till Grekland nu i slutet av juni och kommer hem den 1 juli.
Den 4e blir det Alice Cooper på grönan, fem dagar efter det alltså den 9e så ska jag med en kompis på sonisphere festival i Stockholm.
Sen blir det väl till att chilla fram till augusti någon gång när jag ska jobba hos far min i några veckor. :)
Fram till Juli blire chill med polare, sen kommer jag förhoppningsvis dra till en polares hus på Gotland :) Bara ta're chill hela sommaren för en gångs skull!
Jobb, svartjobb, meka, köra bil, åka hoj och köra cross. Inge chill, de är för töntar :) Oså konsumera alkohol.
Festa ett par gånger i veckan, bada, spela fotboll, jobba, eventuellt renovera hus med pappa om vi hittar något, åka till böda, förmodligen åka utomlans, fylla år, Emmabodafestivalen, förmodligen dra till göteborg med polare, träna, grilla. Ja, listan kan fyllas på med massor!
börjar jobba om en vecka i 3 veckor. efter det blir det att chilla, åka moppe osv, köpa crolle! :wub:
Tillbringar 6 av sommarlovets 9 veckor i USA :) Ska bland annat köpa longboard och lära mig surfa :D
Jag ska supa, sola, chilla, och ta körkort. Låter kanske inte som en bra kombination men jag ska ju givetvis inte göra det samtidigt. ;)
20 dagar kvar till körkort!
Jobbar hela juni på Swedbank.
Bilar tvärs över Usa mellan mitten av juli och mitten av augusti.
Kommer hem och skriver tenta i jurudiskt introduktionskurs.
Bara ett par dagar efter skolavslutningen så ska jag jobba i 4 veckor. Efter det vet jag inte, ta det lugnt, spela streethockey och lite såna grejer.
http://filesmelt.com/dl/usa.jpg
Snart så :D