Tja :)
Efter att jag ramlade med min stalker så har styret varit vinklat snett när däcket är rakt och när styret är rakt så är däcket snett.
Någon som kan förklara hur jag ska göra för att få loss allt så att jag kan vrida tillbaka allt som det ska vara?
Behöver man öppna hela framkåpan för att fixa detta?
Tack på förhand!
