Hej undrar vad det är för mått på distansen som sitter på framfälgen , bromsskivans sida.
sen om någon har nån aning om va de är för mått på axeln mellan hjullagrena.
mvh
Utskriftsvy
Hej undrar vad det är för mått på distansen som sitter på framfälgen , bromsskivans sida.
sen om någon har nån aning om va de är för mått på axeln mellan hjullagrena.
mvh