Hej tjooo
Har köpt mig en Rieju drac -02 och har börjar renovera lite utanpå
Kommer få mitt moppe kort runt den 20 augusti hoppas jag så jag har tid :)
Men jag har en dålig "fantasi" vet inte vad jag ska göra på den
Får ej trimma just nu
Kanske vart lite rörigt är ej bra på detta, men kom med idéer

