va bara tvungen. eegentligen vet ju alla att det heter Kex oxh utalas därefter! men eftersom några tard ska bråka so drar vi väl en poll om det :)
Utskriftsvy
va bara tvungen. eegentligen vet ju alla att det heter Kex oxh utalas därefter! men eftersom några tard ska bråka so drar vi väl en poll om det :)
Kex.
Kex.
kex har en förkrossande ledning för tillfället
Kex
Ballerina Schex? FELFELFEL!!!!!! KAKA, KEX! Schex wtf? :P
Kex. Inget annat, bara flippat och säga SCHex vafan :P
Inte för att vara elak men det är vad man är uppväxt med och också vilken del av landet man är uppväxt i. Här i Helsingborg säger 99% "schex" och jag tror även att det är likadant i större delen av skåne (?). Sen så tycker jag inte precis att röstningen är objektiv. Sen kan man inte bara "avgöra" vad som är "rätt" då det är en tolkningsfråga. Vi här i Skåne pratar skånska och då de flesta runt omkring oss säger "schex" så säger vi självklart det med. Skulle vi säga "rätt" (kex) så skulle folk nog ärligt talat inte reagerat så jag förstår inte varför ni ska göra en så stor sak om det?
Enkelt!
Scheks, eller hur du nu vill stava de, så uttalas de i alla fall! :) Peeeeeeace!
Det heter Kex. Dock är ju den som la upp pollen ett fucktard troll som skriver rtard på frågorna.. Varför inte sluta vara p12 o skriva som en vanlig poll?
kex.
Kex.
Käx!
Kaka !!!!!!!!!!!!!
kex, va är de ? :thinking:
Kex så klart :)
för att irritera folk, uppenbarligen fungerade det :) plus att jag känner mig liten och svag och mår bra av att nervärdera personer som inte har samma åsikter som mig :) men mest för att irritera folk :)
skulle man säga nijz/niz annars lr? :D
naw, tack:9 tar det som en komplimang!
Alla jag känner här i göteborg säger också Kex o inte SCHECKS! eller hur fan man nu ska stava det, till och med stavningen säger ju att de är "K"ex och inte "SH"ex,
wat, hur skulle man uttala nice om inte "najs"? näejs? ja det låter ju glassigt och bra :cool:
SCHex! heter det era bönder!! :D:D