Tjenare igår när jag var ute och stunta med en polare fick jag soppatorsk, så for och tankade men sedan baktänder den som F*N!!
vet någon vad felet är?
Utskriftsvy
Tjenare igår när jag var ute och stunta med en polare fick jag soppatorsk, så for och tankade men sedan baktänder den som F*N!!
vet någon vad felet är?
den tänder inte all soppa som kommer in i cylindern så åker det ut i röret, sen tänds det på där i stället .så den får för mycket soppa:P
hur fixar jag det då?