Ja, moppen ryker som fan när den är kall eller har stått på tomgång och man varvar upp den, det låter också konstigt då. Röken är vit då då måste det väl vara vatten? Kan det vara kondens?
Utskriftsvy
Ja, moppen ryker som fan när den är kall eller har stått på tomgång och man varvar upp den, det låter också konstigt då. Röken är vit då då måste det väl vara vatten? Kan det vara kondens?
Drar den nå kylarvatten?
Lite så här?
http://www.youtube.com/watch?v=KaHX39bk2rQ
Kolla topplocks packingen!
du har la lagt en schorv i kylaren! :wub:
precis som min gjorde förra veckan, den drog vxl låds olja upp i cyllen o då rök den vitt o lät cp^^, klyv motorn o byt packboxar+packningssat :)
Så den drar bara upp olja när den är Kall och man varvar den? och så mycket den rök första gången i år så tror jag oljan hade tagit slut. det var i garaget som är 30m2 och det var så mycket rök att man knappt såg handen framför ansiktet så blir man fundersam på vad det är och var det kommer ifrån
HAr du aouto choke ?? chokar den så låter den cp på högvarv . och ryker ! :)
släng upp ett klipp?...
man brukar märka de på mängden rök, är de packboxen så ryker den så in i helvete, den får ta en jävlar massa vatten om den ska ryka jätte mycket, och den borde gå jävligt dåligt, samt ryker den fortfarande vitt en bra stund efter du stängt av den om det är vatten.
min rök som ett .. aa vettifan men vit rök och lukta bajs och aa men de va min packbox
Kolla packningarna :)