hej hej:rolling: min rieju drac varvar hela tiden mest på tom gång och när man kopplar :sad1: så vad är problemet?
Utskriftsvy
hej hej:rolling: min rieju drac varvar hela tiden mest på tom gång och när man kopplar :sad1: så vad är problemet?
har samma problem :ninja: vad äre för fel ;p?
det är konstigt tycker jag:sad1: gick hur bra som helst och sen varvade den som fan bara så där :sad:
Rusar den?
aa just precis rusar:P
kan det inte vara att trotelen fastar? ;)
tror inte det :nooo: har öppnat föggen många gånger och titta på problemet nu men det har inte blivit bättre:sad1:
tjuvluft? :) eller jävligt hög tomgång?
på min är det inte tomgången för har justerat den men ingen skillnad:sad1: tjuvluft kan det kanske va får ta en titt:P
va och tittade lite på föggen och la märke till att det "spottades" ut bensin underifrån trotelen kan det va darför den rusar tro?:thinking:
vad jag såg så var det inte att den tog tjuvluft:sad1: kan kanske göra det men såg inte ut som det:P
Sitter nålen korrekt ?
Flottören hängt sig? Om den spottar ut bensin?
får titta det där ;) var min far som tittade på det sist han kan ju ha satt något fel:P
va och tittade det var bra:P så vad kan det va:thinking:
kan det va att jag inte har något choke munstycke utan bara en skruv och att jag inte har någon choke i föggen?:P
bump
menar du att den kan ta tjuv luft från där choken ska sitta eller?:P har en choke och ett choke munstycke på väg hem kommer nog idag:rolling:
nae:P det fanns ingen när jag köpte moppen^^ visste inte det förens den la av -.- den gick bra först men sen rusade den och har varit konstig sedan dess
satt i choken och ett choke munstycke och nu går den bra tycker jag:rolling: är lite konstig när jag varvar men har ett nytt inlägg om det med film:P http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-konstigt-Film