Tjo, har en Motorhispania Furia 06, min gasvajer har gått av, och så när jag skulle beställa så fanns det 2 olika.
"Med motor euro 1"
"Med motor euro 2"
undrar då vad det är för skillnad på euro 1 och 2 ?
även vad jag skulle ha för någon "motor"
Utskriftsvy
Tjo, har en Motorhispania Furia 06, min gasvajer har gått av, och så när jag skulle beställa så fanns det 2 olika.
"Med motor euro 1"
"Med motor euro 2"
undrar då vad det är för skillnad på euro 1 och 2 ?
även vad jag skulle ha för någon "motor"
Eu moppe och EU-25 antagligen.
Brukar väl bara vara Derbi som är Euro1-2-3..?