Tja, har ett litet problem på min neos.
kopplingsfjädrarna lossnar, har testat Hard och medium men båda gick sönder..
Setup:
70cc med 17,5mm fögge osv, racing vev.
Någon som vet vad felet är? :S
Utskriftsvy
Tja, har ett litet problem på min neos.
kopplingsfjädrarna lossnar, har testat Hard och medium men båda gick sönder..
Setup:
70cc med 17,5mm fögge osv, racing vev.
Någon som vet vad felet är? :S
Fel storlek skulle jag tro!
Har du org koppling? Köp ett kit med polinis fjädrar till org kopplingen! :)
ja originalkoppling, får göra de :D Tack för svar!