Tjenare, har tänkt skaffa en Derbi senda R -02 .. Vad är typ sithöjden på en sån ?..
är ca 165-168 cm lång ..
-Markus
sry om jag har postat i fel *sån sak* och om nån redan har frågat ..
Utskriftsvy
Tjenare, har tänkt skaffa en Derbi senda R -02 .. Vad är typ sithöjden på en sån ?..
är ca 165-168 cm lång ..
-Markus
sry om jag har postat i fel *sån sak* och om nån redan har frågat ..
Når bara ner med tårna på min höjda senda och jag är lite över 180,dock inte säker på hur höga dom är original :P
Det ska inte vara några problem! :)
Okej , tack så mycket för svaren @Kaiiler och @ Edde
Min kompis har en höjd derbi och han är 170 och når ner med tårna så det går fintfint!
jag är runt 180, och jag når ner med fötterna helt perfekt på en gilera rcr och dom är ju exakt lika dana som derbi senda:)
Ser så sjukt fult ut med folk som inte når ner på sina mopeder. Ge fan i att höja dom om ni är kortväxa.
Är du över 165cm ska det inte vara några problem. Jag är 170-171cm och det funkar fint fint :D
Gör som jag, Jag är 188cm lång, väger 77kg och kör PW 80!! :D
jag kör min roxon och jag når ner fint! :) det är samma gaffel fram och dämpare fast rödfärgad så det ska nog inte vara några problem! :D är 1.74 och når ner med hela fötterna! så ifall du är osäker på derbi så kan du köra roxon! :) same shit typ! :wub:
beror väl på om man har SM eller inte?
Men. Det är väl inte mycket skillnad på en Derbi senda R och en derbi senda Exstreme ? ..
eftersom jag tror att jag köper en Exstreme istället för en R .. :D