Aerox "tappar andan" på höga varv?
Skaffade mig ett Stage 6 Pro Replica häromdan, efter det går moppen väldigt dåligt.
Det blir liksom såhär:
När man står stilla och drar full gas så sticker den iväg rätt fort men efter ett tag tappar den all kraft, och när man släpper gasen och gasar på direkt efter igen behåller den den dåliga kraften.
Men när man stannat/åker väldigt väldigt långsamt så sticker den iväg igen men sen tappar allt igen. Vad kan det vara? Precis bytt membran också för jag trodde det var det som kunde va felet men de hjälpte inte.
Setup:
Polini 70cc Sport
Dellorto 17,5mm - 110 munstycke
Stage 6 Pro Replica
Motoforce Racing membran
Org. variator och koppling (4.10g vikter)