Tjena har en Gilera stalker som jag behöver hjälp med!, vad ska man har för hård het på koppling fjädrarna? vilken färg?:thinking:
Tacksam för svar!! Mvh fredrik
Utskriftsvy
Tjena har en Gilera stalker som jag behöver hjälp med!, vad ska man har för hård het på koppling fjädrarna? vilken färg?:thinking:
Tacksam för svar!! Mvh fredrik
va har du för övriga grejer?
jag körde på metrakit 15% tryckfjäder och malossis gula,tryckfjädern va lite väl mjuk men kopplingsfjädrarna va helt ok,men för stunt böt jag till original.
Det användes till stage 6 sportpro 70cc,dellorto 21mm,malossi shortneck 21mm, 4,3g vikter och ett metrakit handmade/zx rör.
boomstick: jag har dragen v-ring,rör,koppling, och vikter! men ändå så går den så jävla segt? kan det vara så att den inte har nåt komp? inte bytt kolv på cirka 1500mil? :$
mina fjädrar är 2cm långa? men olika gård heter på dom? (motoforce)
äh, låste felet idag.. ny kolv blev det sen satt det inte nån topppackning så där hade vi lite av felet sen gjorde jag rent hela förgasarn!!! ;)
oj läste fel.. jag har zx rör vikter vet jag inte min polare gjorde allt..
Ska inte va någon toppackning på original cylindern på gilera/piaggio ac. ja zx rör är ju rör som är allergiska i mot höga varv. så jag tror ca a4.5 eller 5 kanske mer endå grams vikter skulle passa bra. själv om jag vore dig hade jag sålt röret och köpt nå värre typ stage6 pro/yasuni r/c16 och 3.5/4 grams vikter då blir det fart i maskineriet. med original cylinder
jo det ska det vara! ;) jag har inte ett zx.. kan kolla vad jag har.
Gianelli har jag?
Nu har du dubbelpostat 3 gånger i samma tråd. Ajjabajja! :)
Sen kan det underlätta om du använder '' svara med citat '' som du hittar längst ner i det högra hörnet på inläggen. Eller om du vill svara på mer än ett inlägg så trycker du på multi-citera knappen som är bredvid.
aha! tack för hjälpen ! ;) har haft det här en vecka bara.. :/
vad mena han med dubbelpostat 3 gånger?