-
koppling AM6
hallå, har fått min motor till att gå nu! de va tändningen som stod fel. nu är det så att min koppling inte funkar. har bytt lameller o fjädrarna men det hjälper inte. kopplingsarmen går hela vägen och så. där e liksom inget motstånd.. vad kan de va? att vajern har blivit uttöjd?:S
-
Du kanske har glömt att sätta i tryckbullten eller vad den heter? Eller så tar du av vajjern och vrider armen 1 varv om de inte fungerar då så har du antagligen glömt att sätta i tryckbullten ;)
-
Okej, va e tryckbullten för ngt då, o var sitter den?:P
-
inte så att den lilla kulan trillat ut eller tryckplattan som sitter fel? (tryckplattan är den som sitter längst ut på korgen, kan bara sitta på ett sätt om det ska fungera)