Säljer nu moppen i behov av pengar till bilen. hjälp mig gärna att få den såld, om ni vet nån så tipsa denna åt alla som vill ha aerox! :D
http://www.blocket.se/stockholm/Yama....htm?ca=11&w=3
Utskriftsvy
Säljer nu moppen i behov av pengar till bilen. hjälp mig gärna att få den såld, om ni vet nån så tipsa denna åt alla som vill ha aerox! :D
http://www.blocket.se/stockholm/Yama....htm?ca=11&w=3
Hallå, ingen som är sugen? ;) 16500kr för en välvårdad 06 som gått dryga 200mil!!!!
i norrtälje ? vrf har man då aldrig sett denna förut? :o
japp, den står på åland. men norrtälje är platsen som den kommer säljas ifrån! så köp den för fan 16500kr är inte mycket för den mopeden!!!!!!! :D
upuppupppupp! snälla måste bort nuu!!!! 16000kr! hjälp mig grabbar, behöver pengar nu :( den som köper ska jag se till att får en riktigt helvetes åktur med turbo beemern när den blir klar!!! köpköpköp!!
Kom igen grabbar, här har ni världens moppe som bara väntar på nästa ägare! jag mopeden avhämtas i stockholm/Uppsala trakterna, ni behöver inte komma till åland! MVH Felix