Ursprungligen postat av
Mwidén
Jag håller med dig till viss del, visst när hyperpersson byggde sin Gilera med kapad bakram då var det ganska nytt bara någon som hade gjort det innan tror jag. Sen kom parmakitet än sålänge är det väl bara MRX_stefan och Sillen som byggt något liknande? Det är dyrt med EU- moped och det kostar att trimma, jag vet när första killen byggde om sin beta rr till ktm stuk med bakparti och grejer på det förra forumet då var det liksom gjort, sen gjorde alla likadant ett tag.
Många av oss orkar inte: ta bilder på allt, skriva massa, filma något, kanske inte har pengar om man stöter på något problem.
Jag själv har aldrig varit riktigt stor varken här eller på gamla sidan MNF men jag har varit med länge. Jag började lägga upp ett projekt men hojen blev stulen. Fick tillbaka den men hade liksom ingen ork, sen börjar det bli färre och färre meets vilket gör att vi med hyprar inte orkar, man vill ju lite mer än 3-4 meets "centralt" per säsong.
Så känner jag iaf.
Ska försöka ta tag i MNF tröjorna igen, men har inte fått något svar i den tråden, liksom dött helt enkelt!
Men vi som är kvar får försöka göra lite reklam, även om man inte får betalt.