Utskriftsvy
ta bort bara massa tråkiga kommentarer
http://twitter.com/#!/anonops/status/132412466226397184
bra gjort, posta en tråd om att facebook inte kommer hackas. Ska nog posta en tråd om att jultomten faktiskt inte existerar också :facepalm:
Citat: Ursprungligen postat av hyperperry bra gjort, posta en tråd om att facebook inte kommer hackas. Ska nog posta en tråd om att jultomten faktiskt inte existerar också :facepalm: haha, du är min idol pöjk ;)
Citat: Ursprungligen postat av hyperperry bra gjort, posta en tråd om att facebook inte kommer hackas. Ska nog posta en tråd om att jultomten faktiskt inte existerar också :facepalm: Men jultomten finns ju, har sett honom varje julafton :ninja: Sent from my Yamaha Neos using Brapbraap
Citat: Ursprungligen postat av Berggren haha, du är min idol pöjk ;) haha:wub: Citat: Ursprungligen postat av will3 Men jultomten finns ju, har sett honom varje julafton :ninja: Sent from my Yamaha Neos using Brapbraap tyst, annars ska jag se till att du rullar på överläppen istället för neosen.
Citat: Ursprungligen postat av hyperperry haha:wub: tyst, annars ska jag se till att du rullar på överläppen istället för neosen. Sluta :sad: mina föräldrar har alltid sagt att han finns, sådeså! Sent from my Yamaha Neos using Brapbraap
Citat: Ursprungligen postat av hyperperry bra gjort, posta en tråd om att facebook inte kommer hackas. Ska nog posta en tråd om att jultomten faktiskt inte existerar också :facepalm: :wub: signaturbyte :wub:
Citat: Ursprungligen postat av Filip :wub: signaturbyte :wub: haha :wub: