Tjena jag behöver lacka om stalkern i vinter för jag tycker vit och svart e så tråkig. Så antingen tänkte jag göra som PiMpoPeD hade på sin gamla stalker blå och svart. Men det finns ju flera färg kombineringar så kom med förslag
Utskriftsvy
Tjena jag behöver lacka om stalkern i vinter för jag tycker vit och svart e så tråkig. Så antingen tänkte jag göra som PiMpoPeD hade på sin gamla stalker blå och svart. Men det finns ju flera färg kombineringar så kom med förslag
Blå och vit är snyggt tycker jag, Orange och svart eller vit funkar också. Eller så gör du som jag gjorde på min gamla Stalker och mattlacka svarta kåpor.
Grönt med vita innerkåpor?
Jo min gamla var faktiskt riktigt fin!
Men skulle bli fint med vita inner och orangea ytterkåpor! :)
Edit: om du går in på min stalkertråd så serdu min gamla neos, den hade ju kawasakigröna ytterkåpor, jävligt fin :)
Laser blå helt klart ! snyggaste färgen på en stalker ;)
Mörkblå metallic och svart innerlåpor funkar jämt ! :)
Fick en idé av Noex att göra orange vit / svart. Men var tror ni om Vita inner kåpor orange ytter kåpor sen lilla näbben där nere i vit och blinkerserna på den i blått. Sen ska ett guldigt renthal styre som jag köpte av Florre (Beavers gamla) Vad tror ni?
Kan säga hur jag gör, alla inner kåpor är blank svarta och ytterkåperna är swedols röd, riktigt najs enligt mig :)