Vad är det här för moppe del?
Hej, Det är så att jag ska byta variator rem på min moppe. Och jag visste inte iaf det var vänstergäng eller högergäng.Men det är inte saken, Skulle ta en paus och gå in och äta.Men det vart för mörkt ute för att hålla på o fixa. Så jag skulle köra in moppen, Och jag tänkte inte på att variatorn kåpan var öppen. Och den startade först, men sen la den av. Så gick det inte och starta mer.Antagligen så sköts den delen ut från moppen när jag startade utan variatorkåpa på. Nu drar inte startmotorn runt motorn. Och nu hittade jag en moppedel på garage uppfarten. Eller jag tror att det är en moppedel.Här är 4 bilder på moppe delen.http://img502.imageshack.us/img502/1...ag0012j.th.jpghttp://img18.imageshack.us/img18/4760/imag0013qj.th.jpghttp://img690.imageshack.us/img690/6...g0011zk.th.jpghttp://img204.imageshack.us/img204/8...g0010ke.th.jpgVad är det för del? och var ska den sitta?Och en fråga till, Vilket håll ska man skruva åt när man ska byta variator rem?Tacksam för svar!Mvh Alex