Tjena ! jag är sugen på att börja stunta. och hade tänkt mig en aerox, slider eller snake
Vara; Aerox,slider,snake
årsmodell: spelar ingen roll
mil: xxx
pris: under 7
övrigt: den får gärna vara trimmad med 70cc och trimrör. helst stuntkittad och klar.
varan/varorna återfinns i: xxx
du kontaktar mig via: kommentar här nere.
kan jag skicka varan? xxx
peace!

