-
Yamaha Aerox -02 30moppe
Säljer nu min yamaha aerox -02 är somsagt en klass2 moped.
Säljes helt orginal motorväg
Stylad med sidostöd,nudebar och höjningssats.
Gått ca900 mil tog av mätarn i våras då jag bytte styre, mätaren står på 750mil typ.
ALLA papper finns.
12000:- BVSA
Har även ett stage6 sport pro som jag planerade att sätta på men som aldrig blev av som går att köpa till eller köpa löst. 600:- med alla packningar o ny kolv, bilder finns i min tråd som ligger under bilder! CYLINDERN SÅLD!
kontakt via sms på 0707540941
eller mejla vid intresse på [email protected]
INGA byten!
http://i40.tinypic.com/258qw09.jpg
Jag bor i Danderyd - Stockholm
-
-
Citat:
Ursprungligen postat av
erikjo95
jag är intresserad
:doh:
-