mnf chopping championship round 1 .:röstning:. RESULTAT UPPE
då var det dags för röstningen för första rundan nu. då det bara var 4 bidrag jag fått in så åker enbart en person ut denna rundan :)
rötningen sker i tråden med motiv för varje röst
t.ex
bidrag 1- 10poäng: tyckte detta bidraget var det bästa, välgjorda mods och cool stil!
bidrag 2- 9poäng
bidrag 3- 8 poäng
osv
röstningen är öppen till fredag klockan 00:00
måste be er om high res länkar hädanefter, bilden var väldigt mycket högre innan ni började så det är upplösningen den ska postas i hädanefter :)
freddez
http://img13.imageshack.us/img13/921...ncerevomnf.jpg
ternmyr
http://img15.imageshack.us/img15/3264/mitzuu.jpg
derbi_crille
http://desmond.imageshack.us/Himg440...jpg&res=medium
Berggren
http://img689.imageshack.us/img689/1...cerevodrif.jpg
rösta nu rättvist och inte några kompis röster :)
RESULTAT
FreddeZ –30p
Ternmyr- 26p
Derbi_crille- 17p
Berggren-15p
det betyder att berggren åkte ut denna rundan med 2poängs skillnad så jävligt starkt jobbat ändå!
nästa bas kommer inom dem senaste dagarna.
dock måste jag be er rösta mer och jag räknade bara dem rösterna som var rätt lagda då jag inte giter pilla runt med dem andra och eftersom ni har svårt att följa det och bara 3 pers fattade kör vi vanlig röstning nästa runda.