-
Moppenet snyggaste racingmoped! Omröstning.
-
Vad några det var som deltog i alla genrer.. Trist! :(
Skulle kunnat delta här med hypern, med derbin i cross/sm och i scooterdelen med aeroxen om jag hade vetat att det var så några som var med!
-
-
-
berggren fick faktiskt min:wub:
-
Jaha o var e mitt bidrag ?
-
Citat:
Ursprungligen postat av
sköld
berggren fick faktiskt min:wub:
Puss
-
Jävligt roligt att man lagt ner tid på fräsha upp sina prylar tat kort osv i vettig miljö sen e inte ens min med asså va fan är de här ?:S
-
Förväntade mig att få se lite mer bidrag, t.ex Larssons?
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
Jävligt roligt att man lagt ner tid på fräsha upp sina prylar tat kort osv i vettig miljö sen e inte ens min med asså va fan är de här ?:S
för ful?
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Zer0x
för ful?
den hade nog kommit med endå, eftersom det bara är 4 deltagare..
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
modsen får fixa detta... annars är det fail! -.-'
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Zer0x
för ful?
Tycker du ska kolla på den innan du öppnar din käft =)
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
Projekttråd?, jag hittade en men den var inte uppdaterad sedan 25/7 2010
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
den va rätt nice, borde ju ha kommit med utan problem.
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Zer0x
den va rätt nice, borde ju ha kommit med utan problem.
lagt upp lite nya bilder http://www.moppenet.nu/showthread.ph...824#post202824
-
Skulle egentligen velat rösta på Berggren för man ser att han verkligen har försökt! Putsa och finslipa lite till så har den en plats i mitt hjärta fast den inte fick nån röst! <3<3<3<3<3<3<3
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Qaktuz
Skulle egentligen velat rösta på Berggren för man ser att han verkligen har försökt! Putsa och finslipa lite till så har den en plats i mitt hjärta fast den inte fick nån röst! <3<3<3<3<3<3<3
aaww , skulle gärna putsat mera men pengarna tilllåter inte så jag har sålt av nästan hela motorn tyvärr , chassiet kvar bara .
Funderar på att spara det till man får råd med nästa projekt :)
-
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
Jaha o var e mitt bidrag ?
Dina bilder funkade inte. Det var inte ens några bildfiler! Så tyvärr.
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Zer0x
för ful?
Hahaa om så är fallet vafan gör Berggren's hoj med ?????
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Filip
Hahaa om så är fallet vafan gör Berggren's hoj med ?????
för att jag är en p12'a som tror jag kan allt?
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Berggren
för att jag är en p12'a som tror jag kan allt?
yess...
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Rexxy
Ifall Hotmail knasar, som det gjorde för mig t.ex. Då kanske du ska säga till nästa gång? Då det faktiskt var halvkassa plastisar med i år :)
Lennert fick min röst iaf :)
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Rexxy
HAHA, herregud så dålig stil asså, de e la ba slänga ett mail att de ej gick så kunde ja tat nya lr vad som, kan va att de va fel program att du ej hade de programmet att öppna bilder i, de här är inte mitt fel, de är ju du som har struntat i att säga te mig, du borde la kolla de direkt o meddela mig eller ? lennart hjälpte mig trots allt skicka in dem typ 2veckor innan, eftersom min mail har krånglat
-
Du får komma igen nästa år Larsson!
Har jag drömt att hojjen måste ligga i Racing-avdelningen för att vara med i denna omröstning?
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
HAHA, herregud så dålig stil asså, de e la ba slänga ett mail att de ej gick så kunde ja tat nya lr vad som, kan va att de va fel program att du ej hade de programmet att öppna bilder i, de här är inte mitt fel, de är ju du som har struntat i att säga te mig, du borde la kolla de direkt o meddela mig eller ? lennart hjälpte mig trots allt skicka in dem typ 2veckor innan, eftersom min mail har krånglat
Ojoj, tagga ner. ;) Jag tog ner alla bilder idag till datorn och märkte det då. Samt att jag hade bråttom att lägga upp allt. Är mitt under en flytt...
Men om du är snäll kan du PM:a mig imageshack-länkar på 640x480 med två bilder du vill delta med, så kan jag lägga upp dig.
-
tagga ner ? har fna lagt ner skit mkt tid, sen att du inte har rätt program lr inte har de ja har e la inte mitt problem, de är de här som får en att tappa suget när man verkligen längtat efter att få va med i finest o se hur man ligger te lite, kmr endå inte ha ngn chans nu eftersom skit många röstat men kan lägga länka i pm te dig
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Larsson_aerox
tagga ner ? har fna lagt ner skit mkt tid, sen att du inte har rätt program lr inte har de ja har e la inte mitt problem, de är de här som får en att tappa suget när man verkligen längtat efter att få va med i finest o se hur man ligger te lite, kmr endå inte ha ngn chans nu eftersom skit många röstat men kan lägga länka i pm te dig
Inte rätt program? ALLA bilder fungerade för alla bidrag, just dina som inte funkade. Och vad mer än windows standardprogram behövs för att visa bilder? Photoshop öppnade inte ens filen, så tyst med dig. :)
-
Citat:
Ursprungligen postat av
Rexxy
Ojoj, tagga ner. ;) Jag tog ner alla bilder idag till datorn och märkte det då. Samt att jag hade bråttom att lägga upp allt. Är mitt under en flytt...
Men om du är snäll kan du PM:a mig imageshack-länkar på 640x480 med två bilder du vill delta med, så kan jag lägga upp dig.
vad gör det om ni lägger till han nu? han kommer inte ha en chans nu eftersom folk redan har röstat, isåfall så är väl omröstning det bästa alternativet.