moppen varvar inte ut , nytt rör *UPDATE**video*
tjenare, skulle ut och köra lite på rakan idag så märkte jag att moppen värvade snabbt som fan på 1-2-3 men sen på 4 så värvade den inte alls den höll på att dö istället så jag växlade upp och då värvade den halft.
har bytt från ett underliggande tk rör till ett överliggande giannelli 2t. Har inte satt på dom där avgasrörfjädrana än .. men den ska inte väl vara problemet?...
-Markus.
EDIT : ska ut snart och se om jag kan dreva om den. har 13 tand ska sätta på 12 tand. kommer det att hjälpa?:S
EDIT: eller inte , har inte verktygen till att kunna justera kedjan eller kedjespännaren :S