Vilka följer detta? Tycker vi ska ha en tråd angående detta. Detta är mer än vanlig sport!!
Fyfan vila fina straffar det blev idag!!
Utskriftsvy
Vilka följer detta? Tycker vi ska ha en tråd angående detta. Detta är mer än vanlig sport!!
Fyfan vila fina straffar det blev idag!!
Klart jag följer det. Inne på tredje matchen idag just nu...
USA åkte på pisk, det räddade dagen!
Självklart följer man det! JVM är ju årets höjdpunkt!
Dags att ta en enkel seger i kväll då.
Många fina mål från Sverige idag :)
jag har hört att alla som spelar hockey är bögar, stämmer det?
Klart man följer JVM, fan va kul att vi slog danskarna igår 10 (2 hundradelar ifrån 11)-1 :D Och sverige spelade ju också arslet av slovakerna :P Ikväll blir det spännande möten, finland - tjeckien först sen sverige - ryssland, lycka till åt båda lagen! :) Och Kanada - USA är ju alltid spännande, men USA känns ju helt värdelösa i år och det kan man inte säga om kanada så jag tror hårt på att kanada tar hem det :p
Tjeckien besegrat med 4-0 fan va skönt :) Schweitz eller Slovakien i kvartsfinal, känns som en rätt säker vinst men man vet ju aldrig... Ska nog kolla sverige ryssland gamet också idag, kan bli spännande...
Nää :( Dax o börja spela hockey nu pöjka!
Slovakien i kvarts för Finland, borde vara en vinst men man vet ju aldrig. Hoppas på en vinst såklart, då blir det en nordisk semifinal :D Alltid de mest spännande matcherna imo :)
Ska bli kul att se ifall man orkar vara uppe klockan 3 inatt och se kvartsfinalen. :P
6 timmar till kvartsfinalen, väntar så :D
2-2 Hoppas verkligen att Slovakien vinner.
Live stream http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327
Det är tur att man har bröderna Granlund ibland.. :P
Granlundarna fixar dethär, fan vilket snyggt spel :)
Aa nu går det verkligen utför :whops:
Hur går det? /Gick det?
Finland - Sverige i semi imorgon! :) 8-5 slutade slovakien matchen. Kommer bli en tuff match imorgon! :)
5 minuters utvisningen Slovakien fick vad fan var det då...