Ursprungligen postat av
ToMiii
asså att ni inte lär er.... fan va ni ska klaga, du kunde inte nämnt något bra om den? du kanske kan ge han lite kritik istället för gnäll så han lär sig istället för att bara få en massa sura jävla kommentarer...
on topic
jag tycker personligen den blev snygg faktiskt, lite jdm stuk ( ja jag vet mycket väl att det är en amerikanare) när fälgarna kom på, ögonlocken blev bra, fast lite tunna, skulle behöva va mer fylliga, det kan lätt ordnas med en skugga undertill och en highlight runt ögonlocken, carbon delarna är inte av min smak på en sådan bil, tycker du skulle behållit det som rött ;) men det är din modd, inte min och alla har olika smak so i wont judge you :) venten på sidan var bra brushad, den ska du ha plus för! :) den var inte min smak och den följde inte proportionerna på bilen, men brushingen ser väldigt bra ut så stort plus som sagt :) sen är det lite småsaker som att bilen är för låg ( kan dock va airbaggad ;) ), nätet var inte jätte bra som sagt, men det är svårt att få till tycker jag iaf :P men det största problemet med det är nog att det är för stort i sido venten, det borde vara mindre där eftersom det är längre mot horisonten ( vanishing point) och att skuggan runt är lite konstig, men allt som allt var den fet tycker jag faktiskt, jag tycker det är skit kul att du är så aktiv nu, håll igång såhär nu så kanske du motiverar mer folk :)