Puch Dakota går sakta som fan urpluggad!!!!!!!!!!!!!
Tjenare min puch jag drog pluggen i dag för den gick så jävla sakta.... när jag drog ur den så gick den 35-40 :O med justering på munstycke. Brytarspetsarna är inställda rätt och helt. motorn är nyrenoverad också för nått år sen så packningar är hela.... vad fan kan va felet? :/ De ända som hände när jag drog ur pluggen, den fick lite bättre axx men drog soppa som en stålhäftad kamel jävel:O nej men vad kan vara felet? väldigt tacksam för svar :)