Hej jag köpte en ciao för ett år sedan och då var det fel på den. Den ville då och har nu hel renoverat den i motorn. Den har nya ramlager nytt svänghjul och ny cylinder ( eurocilindro) 43 eller 46mm tror jag :P. Iaf så tänder den inte har ställt in brytarna till 0,4 och kollat elen under svänghjulet, allt ser bra men ändå ingen gnista nån som vet om det kan vara kondensatorn eller om ni kan misstänka att det är nåt annat så SKRIV! :)
