Vilken tror ni går bäst med, stage6 pro rör, polini speedcontrol och 19mm fögge?
Utskriftsvy
Vilken tror ni går bäst med, stage6 pro rör, polini speedcontrol och 19mm fögge?
Vad händer med hyper :O?
Haha men annars lutar jag mest åt polinin då jag själv har haft båda ;)
street race? står att den nästan ger lika mycket effect som stage6 sport pro, bara 0,5 hk mindre topp
vet att polinin är lågvarvig. vet dock inte vad streetracen är
Streetracen är mer lågvarvig om nånting.
:lol: hahahaha att folk inte läser ibland :p
ta polini av dessa två alla dagar i veckan ;)