hej
jag undrar vad som är bästa ha när man ska meka med moppen uppställd med offroad-lyft eller depåstöd från biltema???:thinking:
Utskriftsvy
hej
jag undrar vad som är bästa ha när man ska meka med moppen uppställd med offroad-lyft eller depåstöd från biltema???:thinking:
Offroad-lyft efter som dom har de på verkstäder när dom ska meka;)
INte bara de... kan tänka mig att de är mer stabilare:)
Crosspall
Offroad lyft är nog bäst ... :rolling:
Jag har båda , och jag tycker depstödet är bättre, offroad lyften blir mest ivägen när man håller på:sad: