Tjäänare
Vet någon vart det finns trimchip till denna?g60 motorn tror ja de e
Utskriftsvy
Tjäänare
Vet någon vart det finns trimchip till denna?g60 motorn tror ja de e
G60 diesel? nähäe va, nu är du nog fel ute..
okej hörde från någon som ''kunde'' mkt om den och han sa de..
Om du har en sen årsmodell så kanske... Men det tror jag inte, din motor har ingen som helst elektronisk styrning vad jag vet. Men om du vill kan du ju ställa på pumpen lite.
att trimma den sura dieseln utan turbo är lönlöst, ge upp, enda sättet att vässa en diesel är med turbo, eller att borra upp osv men de går inte direkt på en golfspis
som ekan säger. att få nå vidare effekt ur en gammal sugdiesel är ju nästintill omöjligt :)
hinka i ett turbogrenrör och en liten turbosnurra istället :p