Vivacity orkar inte varva...
Tja, har ett förbannat trist problem med min Vivacity, när man saktar ner till typ 5-10km/h för att ex svänga, köra över farthinder osv. så orkar den inte varva upp igen efter det utan den går skitsegt ett bra tag efter det, men om man stannar helt och sen drar på så funkar den kanonbra och accar fint osv. Vad kan felet vara? En likadan tråd fanns på mnf men skapad av någon annan med samma problem, men behöver verkligen tips på vad det kan vara! Det konstiga är att precis när jag satt på mitt nya rör gick den helt sjukt bra, bättre än förväntat, men så blev den helt konstig, då testade jag byta till multivariator, då accade den skitkasst hela tiden, även när man stod stilla. Sen så bytte jag tillbaka till min orginalvariator så gick den bra igen, men nu efter ett tag så blir den så här:( Måste verkligen återgärda detta så snabbt som möjligt då det är sjukt drygt när man kör med polare osv :/ Seriösa svar uppskattas sjukt mycket!
Setup:
7gvikter (dock ganska slitna)
60 munstycke (52 org)
Giannelli extra chrome
Vita motoforce kopplingsfjädrar (ska prova dom svarta, dom mjukaste i de set:et)
Dragen variatorbricka