Tjena har en yamaha aerox 08 har gått ca 800mil, sitter på en 70cc hebo manston, zx-r rör, stag6 racing vev, polini hi-speed multivariator, polini remm, stag6 delorto black racing 21mm förgasare, nytt styre plus styrstam, och BCD styling underkåpa,
moppen kan säljas också, BUD !
smsa mig för mer info eller skriv nedanför,pm, 0708746438
