tjenare! letar efter en fin moppe som säljes!:)
Utskriftsvy
tjenare! letar efter en fin moppe som säljes!:)
min beta rr 02 blir klar ihelgen kan höra av mej då om det värkar intressant ! ska ha 6000 för den ! :D
Har en fin Generic Trigger Sm 08. Som gått ca 500mil och gör ca 85km/h
Jag ska sälja min yamaha dt 2008 som har gått runt 270 mil ( det är super motard modellen) är det intressant?