Tjena, hur kan man få ihop 2k sanbbt? Nu tänker jag lagliga saker och typ sälja sånt ungdomar brukar ha hemma.
Har en hel del. Skriv på bara!
Utskriftsvy
Tjena, hur kan man få ihop 2k sanbbt? Nu tänker jag lagliga saker och typ sälja sånt ungdomar brukar ha hemma.
Har en hel del. Skriv på bara!
Rensa förrådet
äh orka va laglig ;) du tjänar som fan på olagliga saker :D
Sno cyklar, sen sälj dem. Skitlätt
* §15 Uppvigling
Det är förbjudet att uppvigla till brott. Ifall ditt inlägg är ren uppvigling och det inte handlar om något skämt, så kan du bli varnad eller tillfälligt avstängd. Det är inte heller tillåtet att uppmuntra eller stödja terrorism och terroristhandlingar.
//Holmqvist
Kör svarttaxi om du har körkort.
Holmqvist ute o cyklar i vanlig ordning ser jag. Jag uppmanade ingen att göra brott, utan jag gav ett exempel på ett sätt att tjäna pengar eftersom han svarade "Som?" :doh:
Är du bra på poker? Jag spelar och har dragit in exakt 1500 på 3 dagar.
dataspel, spelkonsoller, bärbar dator, gamla cyklar (dina cyklar du hade som barn lixom, inte sno!), gå runt hos dina grannar och erbjud att hjälpa till i trädgården, du kan nog tjäna 70-80 spänn i timmen på att hjälpa pensionärer, sälja inlines, skateboard, gamla mobiler.
Sälj av allt du kan.
Sen bör du ta du lärdom av situationen och skaffa dig ett sparande inför framtiden. Du har du en buffert inför oförutsedda behov.
Sms lån om du nu behöver de brådskande. Om du inte vill ha några påföljder så är pantburkar en bra start.
Sälj dina föräldrars bil(ar):ninja:
Köp en burk oregano krydda, häll i 5 gram i fyra stycken zip påsar och gå ut en mörk kväll och sälj för 500kr/st
Sälj grannens moppe/bil ?
Haha, ni är roliga ni :)
Brottomt är inte inte direkt.
Utan det vore skönt att få det jag vill ha nu bara ^^
Ner med brallorna, böjd dig fram och vänta. :whops:
Jobba.
Sälj dig själv, det är bara olagligt att köpa! :huhu:
kör garage rensning, finns säkert lite mopeddelar o skit som någon är villig att köpa