Tja,
Säljer nu min Honda Pga trytande intresse ,
Mopeden är i delar just nu , men kan nog bygga ihop den fall så önskas,
Mopeden är komplett förutom : Framdrev , Cylinder (men har kvar en smått skuren 5,5 hk och en smått skuren 50cc orginal)
Avgasrör , förgasare och insug,
900 kr BVS!
smsa eller ring vid intresse
076-39-38-556 :huhu:

